“Divendres Deluxe”, així es com he denominat el meu divendres 26-Febrer-2010, ja que a l’acadèmia ens van donar festa, degut al gran nombre d’exposicions de Treball de Recerca, així que vaig aprofitar el dia.
Imagino que no cal dir que no em vaig llevar abans de les 09:30 h del matí, ja que s’ha d’aprofitar per dormir els dies que Déu(Acadèmia Granés) ens proporciona.
A les 10 h ens varem aixecar a casa meva, seguidament ens posarem en marxa: Fer-se una dutxa, vestir-se i arreglar-ordenar la casa, sense gaire descans, varem sortir en busca d’un tratje de vestir, per a la meva persona, ja que dissabte hauria d’anar a treballar per la tarda, i la ocasió requereix les vestimentes. Val a dir, que va ser mes fàcil del que m’hagués pogut imaginar mai; tal qual varem arribar a la tenda, mirant el sector masculí, vam trobar el tratje, del color, la talla i amb els complements perfectes.

Així vam haver-lo comprat, marxarem a casa a dinar i a fer la corresponent becaina. Voltaven les 18:00 h quan vaig obrir un ull, i d’un bot em vaig posar en peu, fent així senyal de que ja s’havia acabat el dormir i ens havíem de començar a preparar per al sopar familiar de la nit.
En un hora, ja era davant del mirall, amb una camisa, uns pantalons i afaitat, es a dir, tot preparat per anar a celebrar el 76 aniversari de la meva iaia. Per finalitzar el dia, un bon sopar arran de port olímpic, i una passejada per tal de baixar el menjar.