El divendres a les 14:30, sonaba el timbre, signe del final de les classes, i per tant, d’inici del cap de setmana. Vaig sortir corrents en busca de la meva motocicleta, i vaig marxar a tot gas en direcció Premià de Mar, lloc on resideixo actualemnt, buscant el meu sofà, la meva coronita, la pau i la tranquilitat. En entrar per la porta el meu gos, fèu un bot d’alegria, i s’avalançà sobre mi. La tarda va ser llarga, ja que vaig estar treballant durament tota ella: bacaina, jugar a la play i estudiar el Treball de Recerca. Com podeu llegir grans esfroços em van ocupar tota la tarda, així que no quedava gaire temps per aprofitar, més que sopar i preparar-se per la dia següent.

El dissabte de bon matí amb el sol de company, vaig fer servir els meus instints de neteja( podeu imaginar com va quedar el pis), posant-me d’aquesta manera a contribuir en la neteja comuna. Poc a poc la casa anava quedant neta, o així o veia jo. Eren tres quarts d’una quan  vaig acabar de netejar, així que vaig acabar em vaig seure al sofà a descansar mentre veia “el equipo A”, una serie que sempre m’ha agradat. Un bon menjar, acompanyat de la seva coca-cola per poder dormir la bacaina, o com coloquialment dic ” veure la pel·licula del dissabte a la tarda”. Quan em vaig aixecar, mitja tarda havia transcorregut, tal que em vaig apressar a fer una mìnima estona de treball. Ja ben entrades les 20 h del dissabte, feia tard per reunir-me amb els companys de futbol americà per tal d’anar a l’aniversari d’un dels nostres companys. Fins les 21 h no vaig arribar ( visca la puntualitat), encara que despres d’aquella “festa d’aniversari”, que ens haviem de convidar nosaltres mateixos, on hi havien 30 persones de les 100 proposades inicialment, i a hores intempestives, els lunnis deurien estar dormint. Quin horror!, mai de la vida hagués imaginat una festa tan increible ( perque no hi havia per on agafar aquella “festa”)  com aquella, plena de … , si i de  …   . Si destacava per alguna cosa especial, era per l’ausencia de festa, de gent i de qualsevol congregació divertida. A partir de les 24 h, la discoteca va ser oberta al public, de la forma habitual, a partir d’aquell moment alló va semblar una festa, així que a les 3 de la matinada ens varem recollir cadascú finalitzant així el nostre dissabte.